Customer Experience.
Groei je met jouw klant of door je klant?
Herken je deze uitdagingen?
- Afnemende winstgevendheid op het bestaande aanbod.
- Meer en meer nadruk op de prijs.
- Wij groeien omdat onze klant groeit. (Onze bijdrage?)
Samen met u gaan we zorgen voor antwoorden op belangrijke vragen, zoals:
- Welke Net Promotor Score (NPS) krijg ik van mijn klanten?
- Customer Journey ervaring?
- Wat zijn voor mijn klant de belangrijke uitdagingen? (Waar ligt hij wakker van?)
- Welke rol spelen wij bij/voor onze klant?
- Wie zijn onze concurrenten en waar maken wij het verschil?
- Waar zit de concrete FIT tussen de klant en ons?
- Wat zijn de concrete doelen/KPI's van onze klant?
- Wie zijn de beslissers en hoe ziet het beslisproces eruit?
Customer Experience: Diepgaande klantkennis levert een veel groter oplossingsrepertoire op bij je klanten. Het alternatief is; "Doen wat je altijd deed, waardoor je krijgt wat je altijd kreeg."
Ga het echte gesprek met je klanten aan en ga vragen stellen!