HomeAanpakCustomer Experience

Customer Experience.

Groei je met jouw klant of door je klant?

Herken je deze uitdagingen?

  • Afnemende winstgevendheid op het bestaande aanbod.
  • Meer en meer nadruk op de prijs.
  • Wij groeien omdat onze klant groeit. (Onze bijdrage?)

Samen met u gaan we zorgen voor antwoorden op belangrijke vragen, zoals:

  •   Welke Net Promotor Score (NPS) krijg ik van mijn klanten?
  •   Customer Journey ervaring?
  •   Wat zijn voor mijn klant de belangrijke uitdagingen? (Waar ligt hij wakker van?)
  •   Welke rol spelen wij bij/voor onze klant?
  •   Wie zijn onze concurrenten en waar maken wij het verschil?
  •   Waar zit de concrete FIT tussen de klant en ons?
  •   Wat zijn de concrete doelen/KPI's van onze klant?
  •   Wie zijn de beslissers en hoe ziet het beslisproces eruit?

Customer Experience: Diepgaande klantkennis levert een veel groter oplossingsrepertoire op bij je klanten. Het alternatief is; "Doen wat je altijd deed, waardoor je krijgt wat je altijd kreeg."

Ga het echte gesprek met je klanten aan en ga vragen stellen!

Hoe dan? Neem contact op